Задача
  Переосмислити веб-сайт, що має десятирічну історію. Розробити корпоративний стиль, концепт-дизайн і створити нову систему керування контентом (CMS) 
      Рішення
  Ми вирішили не спиратися на досвід українських чи російських видань і в якості референсів обрали ряд ресурсів зі схожою ЦА в глобальному сегменті інтернету. Та використали рівно той пакет технологічних та ідеологічних трендів, що вже випробувані та приносять реальний результат паблішерові 
      Реалізація
  Після перезапуска проекту в новому дизайні, з оновленою механікою формування контентних сторінок і з новими користувацькими маршрутами, органічний трафік зріс на 30%, глибина перегляду зросла на 150%, а швидкість завантаження сторінок зменшилась удвічі. 
       
  
  
  
  
 